Ahad, 11 Julai 2010

bila aku terasa lama tak update.. hahha

whoahha.. aduyai..sorylah pembaca setia blog aku yang tak seberapa ni.. kebelakangan ni bz beb... bulan 6 bz ngan wedding.. bulan 7 bz ngan wordcup (setakat ni la).. hahah pastu up skali bz ngan wat custom album.. tekanan den dibueknyaa.. tapi den tetap saborr.. den cuba sedaya upaya.. yeah.. fighting kata NF!! hahha

so aku dapat berita gembira daripada jpam.. lulus la exam itu hari..tapi bila aku bgtau bapak aku.. dia kata "tak perlu lah jpam, dia punya intensive training macam askar dah.. bahaya sebab yie ada lelah". so barai.. aku pon wat derk ajelah.. aku harap kalo SUK kelantan kuar iklan keje kosong aku nak apply. aku harap dapat pertolongan drpd ayahanda.. dia kata nanti keluar bgtau.. set..

then.. aku dapat set equipment baru.. wahh suka.. feel dah lain.. sensor dah lain..laju tak ingatt.. gila suka.. tapi mendapat equipment baru ni bermakna dengan kata lain aku pokai teruk ahhh..wakkaka.. memang teruk.. nak barai rasanya.. pastu nak gi KL lak jumpe NF.. wah..harap dapat payment drpd client asap! :))..

so kat bawah hasilnya yang agak memuaskan hati aku! layankan

client fisza & pok mat suami terchenta!
lokasi pantai tok bali dan Yunus Sawmill..











1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehee...come...ni la sain ambo hok 'variety bakol' semo dia buleh wat...tahniah la yie..semoga berjaya deh...berjaya ckit lagi jange wak xkenal pulak ke ore.. hok jong nulih ni pidah...kenal ko dok tuuu...hehehehehee

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com