Isnin, 26 Oktober 2009

lama sudah..



Salam..

hmm.. agak lame gak aku tak mengarut or mencarut dalam blog nie.. kesian blog, ni angkara fesbuk la nie.. tapi takpe..aku tetap setia menggunakanmu sehingga server mu terbakar atau di masuki virus atau disedut datanya oleh decepticon.. hahha..

oleh kerana blog ni kerja menceritakan hal hal bosan aku setiap hari or setiap minggu, mungkin setiap bulan.. maka aku nak menceritakanlah nie.. so.. last update aku pasal kerja suka suka aku iaitu photography sambil2 wat supply.. itu masih berjalan spt biasa..

yang terbaru? kelab snooker mohaz mungkin akan menjadi kenyataan by next year!! location? yeah.. sudah tentu bukan Kb.. so main location dah ade..cuma sedang meneliti keadaan market n pihak berkuasa n keselamatan sekeliling.. tengah dalam planning jugak nak buat restoran masakan panas.. location dah gi ushar.. so tunggu partner in crime beri kata putus mengenai tukang masak n etc.. so.. harap menjadi kenyataan.. doa2kanlah yea.. itu semua planning.. aku just cerita.. kalo menjadi kenyataan, Alhamdulillah.. kalo tak? kita plan lagi.. vision n mission kene ade.. betul tak? well tu semua bergantung kepada keadaan.. wee..

masa kini punya cerita? just sama spt post lepas.. photography n supply barang kepada pejabat2 kerajaan..so next target adalah untuk menembusi pagar UiTM.. sedang mencari seseorang yang boleh membantu dalam menjayakan usaha ini. di manakah dikau wahai orang yang bertuah?? *tetap sabar menanti dan mencari... dalam kedua2 di atas sedang berjalan spt biasa dengan photography team menunjukkan progress yang sgt baek, even kekadang aku tak beri full komitmen pulak, aih.. aku cuba memperbetulkan kekurangan ini.. all i need is time! ok geng? hehhe.. takdi dengan tak semena2 aku di arah oleh ayahanda aku pegi jaga kedai pakaian skolah canggih di Jerteh Terengganu, dia arah aku suruh check stock, manage operasi, marketing, dan kewangan. hambik!! kene pegi tetiap hari kot!! jauh gak la.. sejam perjalanan! ulang alik tetiap hari.. boleh tua dalam kete ah senang cite! tapi oleh kerana amanah and arahan telah diberikan..so aku turutkan jua! harap dapat memperbaiki prestasi kedai tersebut dengan sedikit penambahbaikan untuk menampung kos operasi setiap bulan! so sekarang kedai ni mengaut keuntungan pada hujung tahun (waktu budak nak masuk skolah).. masa ni keuntungan alhamdulillah so far dapat tampung kos operasi untuk setahun! Alhamdulillah sebenarnye.. tapi kalo boleh ayahanda aku cakap biar tetiap bulan punya sale ade untuk setelah tolak semua kos operasi, gaji n sebagainya! aku cuba lah.. aku ketengahkan idea membuat Cybercafe di kedai itu memandang masih terdapat ruang yang bole muat approx 10buah pc.. tengok lah cane! harap menjadi!Amin..

maka itu ajelah aku merepek! nanti aku sambung merepek lagi..

*gambar atas adelah gambar 10bucks resources family.. ade lagi yang takde! takpe nanti reshoot whole family with new outfit! yeah..

azrieothman

1 ulasan:

Al Quds Travel berkata...

PROMOSI MUSLIM TOUR
“Maghi Pakat Gi Jale”
Tel: 609-747 9999

TIANJIN-BEIJING
6DAYS 5NIGHT
HARGA DARI RM340

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com