Sabtu, 26 Disember 2009

kali ini..



haa.. kali ni sah sah lama gila aku tak update blog.. antara sebab musabab nya..

1. cable telefon kene curik dek manusia bagero.. kawasan kg aku sahaja 18 laporan kecurian.. aduhla.. memang kalo aku dapat mamat tuh.. aku tanam idup2.. so anggaran pembaikan akan siap sepenuhnya? 1 - 2 bulan.. demmmm!!!

2. aku online skrg jarang2 kat kopitiam ble lepak2 ngan kengkawan.. kekadang guna maxis prepaid broadband.. 3.5g area umah aku. so agak puas hati la speed nye.. tapi mahal le pulak.. adoyaii.. sabor ajolah..

aktiviti tatkala line tenet jem..

1. wedding shoot!! Alhamdulillah job banyak.. sampai tak menang tangan pulak post-processing ni.. aduhla..

2. lepak.. itu semestinya

3. mengurus kedai pakaian bebudak skolah di jerteh.. everyday ulang alik jerteh kb.. approximate 2jam pegi balik.. aiyooo..

4. sabar menanti keputusan yang sangat di harapkan.. apekah? biarlah rahasia

5. dalam perancangan hendak menjual kerete aku lah.. honda civic tu.. ko orang mestinye tanye kenape nak jual? ntah la.. jual ajelah.. dah tua kot.. hmm..

6. meneruskan hari2 spt sedia kala.. even umur makin tua.. hahha..

walo ape ape pon lah.. hidup perlu diteruskan dengan sedikit senyumann untuk menceriakan hari orang disekeliling.. whoah! :))

Tiada ulasan:

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com