Jumaat, 4 Disember 2009

wehuuu..





sudah terlalu lama gua tak sentuh blog gua.. sesungguhnya gua tak tahu beb nak taip ape.. sebab kalu nak cerita tentang kehidupan harian gua sah sah ko orang bosan beb baca.. sebab ape? sebab dah kehidupan gua tetiap hari dah sameeee ajeeee.. bangun, fesbuk, makan, lepak, minum bersama rakan2, photography.. tido! that's all yaw.. mesti ko orang pk gua malas ke ape kan? takmo cari keje ke ape kan? well.. gini la senang cerita.. ade sebab gua tak carik keje.. n bukan tanak cari keje.. 1st of all.. gua nak cite sama ko orang la kan.. syarat mudah gua untuk kerja.. cane2 pon
gua nak keje kat kelantan.. mesti ko orang tanye nape gua nak keje kat kelantan???? mesti la gua nak jaga mak gua.. bukan kate anak mak.. tapi gua pk gua bertanggungjawab jaga mak gua walopon ayahanda gua ada lagi n adik2 ada lagi.. ayahanda gua masih bekerja kat KL.. kakak gua pon.. jap gi adik-adik gua semua nak pegi KL.. ntah ape ape ntah yang ade kat KL tuh.. so biarlah gua ngan mak gua lepak kat kelantan ni jaga ayam itik kat rumah nie.. biarlah takde steady income cam ko orang.. 2k or 3k permonth.. itu gua tak kesah.. sebab 2..3K kat KL.. same aje 500 kat kg gua nie.. boleh save lagi.. hahahha.. so ape ape pon gua syukur ape yang gua ade skrg.. income from photography, elaun sara idup, pantau kedai ayahanda dah mencukupi bagi gua.. even sikit2.. boley la gua rase.. gua bukan pedulik pon pasal nak bli kete ke.. kawin ke (ini mesti la, tapi bila ada jodoh.. gua iyakan.. buat masa ni gua wat rileks dulu).. shopping ke.. hendpon baru ke.. ape yang ade gua layankannn... hahhha.. so far rezeki kot photography ngan team gua semakin murah! harap customer puas hati la ye.. gua bukan ape, nak charge gila2 pon.. gua bukan otai bab nie.. sebagai hobi gua aje... InsyaALLAH one day gua nak set standard untuk gambar gua.. tapi tak tahu la bila cita2 nie tercapai kan..

walau di tengah kebosanan ni berlaku.. gua dapat berita gembira daripada kawan bapak gua di sungai petani.. gua tak pasti berita ni benar atau tidak.. tapi gua berharap ianya benar.. kalau tak benar..so gua takder rezeki lagi.. tapi gua tak putus asa.. gua akan cuba lagi... InsyaALLAH..

*cam biase la page gua, gua sertakan gambar gua shoot untuk wedding ke ape.. layankan aje lah.. itu hasil jari gua lah tu.. :))

1 ulasan:

yana berkata...

betul tu u..2-3k tu same jek 500 kalo dok kt kg..haha..tp bg sy yg ade komitmen, sesungguhnye 500 tu tidak mencukupi...haha

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com