Selasa, 23 Februari 2010

Sudah lama..





salam..

sudah terasa lama aku tak meluahkan perasaan aku dalam ini belog lah.. tekadang dah sampai tak tahu ape nak taip untuk bacaan rerakan sekalian alam (macam semua rakan baca pulak statement aku nieh)..

life sebagai fotographer n manusia biasa ni macam2 lah.. ade besst ade tak best! so far setakat nie best2 ajer lah.. aku rasa tahun nie tahun kengkawan aku kawen kot, Qistina, Aj (soon), iwe, munzir, afnan & fiera, dan lagi dan lagi.. ape ape pon aku sangat gembira lah.. ramai yang sudah mau menamatkan zaman bujang.. so cerita sekarang aku ni camne? ceewah..? aku? masih lagi rileks.. masih lagi mencari suatu jawapan yang sangat pasti tentang masa depan, siapakah? apakah? bilakah? bagaimanakah? semua ini perlu terjawab baru leh cerita.. setakat nie kalo nak kawen siapakah calon (at the moment takde lagi, almaklumler aku memilih kot! whoah *sape tanak pilih bini uii.. teman sepanjang hidup tuu).. bilakah? kawin? dapat kerja tetap? or pendapatan tetap.. itu sah sah tak tahu kan.. tunggu ajelah.. dan persoalan lain tu pepandai sendiri lah pk. *eh bukan ko orang pk.. aku ajer.. wee.. pressure? setakat nie takde lagi.. masih enjoy dengan kehidupan yang ada sekarang..

pendapatan melalui fotography pon alhamdulillah ada peningkatan. minggu cuti hari raya cina memang meletihkan.. pagi petang malam berturut selama 4 hari.. penat tapi enjoy.. macam macam pasangan.. macam2 ragam.. macam2 lokasi.. macam2 gedes hot dan sebagainya.. memenuhi minda n mata untuk tatapan di hari muka.. haih.. so tiba masa untuk post editing pulak! so minggu ni aku cuba habiskan sesi memilih gambar.. then next week edit tone n colour aje.. nak buat lebih2 kat gambar aku tak reti sangat photomanipulasi nie.. setakat menclearkan gambar itu boley la.. wee.. tapi alhamdulillah customer aku suka dengan hasil kerja aku! aku rasa macam dunia nie indah bila customer cakap "azrie, sy puas hati dengan custom album yg awak buat. tq so much" whoah.. yey.. tak dapat gambarkan kegembiraan tu.. wee..

so wiken ni aku kene settle hal perpindahan kedai pakaian ayah anda aku kat jerteh. so aku takleh nak acceept sebarang job hujung minggu ni mahupon tagging bersama kawan aku untuk wedding. argh..tensi gak.. kene pegi mengemas kedai. tapi apakan daya, family bisnes perlu dijaga.. yeah! jaga itu penting. harap nya lebih rezeki untuk bisne lain pulak iaitu makanan! ;)) aku cuba..

berbalik kepada aku, takde yang menarik sangat lah.. cuma sabar menanti kot kot ade peluang dengan kerajaan negeri, or dapat kontrak membekal makanan yang di submit aritu.. dsbnya.. sekarang tengah pikir konsep or cara lain untuk shoot wedding, asik cara sama aja. aku dah bosan dah ade nie.. sebarang idea drpd pembaca blog sila beritahu ye.. aku akan cuba buat! ahaks.. ape ape pon layanakan serba sedikit gambar aku snap untuk minggu lepas. malas nak upload semua..sikit2 sudey.. wee

enjoice!! :))

6 ulasan:

cik yaya berkata...

watermark azrieothman?
eh,apa enjoice2 ni..ko jgn yie.
oi update mmg sebulan sekali ke ape ni?

azri othman berkata...

oit cik yaya! camne persiapan mau kawen? aku baca blog ko macam macam haa yang ko nak.. hahah sempat ke tuu? owh watermark tu azrieothman sebab aku yang shoot. still 10bucks.. hahha.. tu la pasal. update slow nieh.. tengah nak try tukar layout.. mebi layout ni buat aku lambat update! whoahhaha..

cik yaya berkata...

tu bukan yg aku nak tu.tu yg bridezilla2 email mintak design,mintak designer, aku nak molten cake saje.HAHA

jgn enjoice2 nanti kena saman.doink

xde maknanye..xde template tu kalo xupdate,xupdate jgkk

azri othman berkata...

oit. aku masih tak paham ngan perkataan enjoice yang ko maksudkan itu cik yaya.. aku rasa biaser aje.. ke ade kaitan ngan ape lak? *seriusly aku tak tahu nie.. whoah hahaha..

tu la.. template tu saje alasan. wakkaka.. tak tahu jugak nak taip ape. sebab life aku setakat ni camni ajerr.. wee

cik yaya berkata...

HAHA enjoice mcm SN
lol.nti aku plak kena bambu

haaa..life aku pon stakat begitu saja.ko tayah tny psl wedding lah.aku emo sbnrnye.HAHA

azri othman berkata...

owh la.. bukan SN aje pakai enjoice tu.. ramai lagi guna.. mende tu takde trademark.. hahaha :P ko ni bikin gua cuak ajer.. ingatkan ade kaitan ngan 'rejoice' ke ape..

haa ape cer pasal kawein? dan dan tanye jugak.. hahaha :P

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com