Khamis, 4 Mac 2010

gulahati






salam..
berpandukan taitel di atas la kan.. gulahati, ko orang jgn pulak salah sangka aku kene diabetis ke ape ke atau pon aku ada hati semanis gula. gulahati tu kalo kowang nak tahu adalah sesorang yang menjadi kegemaran aku. ok! bukan awek haa.. paham? biarpon istilah sweetheart ni diguna untuk kekasih-kekasih ajer. aku guna istilah ini untuk kawan citramaya aku. haa sape? sori, the information is classified lah.. so far, gulahati ini membuatkan dunia citramaya aku tak bosan. haa seriously tak penah jumpa dia, im looking foward to meet her lah kan. sape? still takmo cherita. saje nak kongsi kemeriahan jiwa raga dalam ini belog aja! whoahahha.. ok itu saja pasal gulahati.. yang pasti, dialah kawan terbaek aku dalam citramaya ini. ngee! ;)) *buat muka gembira.

keduanya. last week, aku ada buat satu pameran kreatif di UMK, apetu? Universiti Malaysia Kelantan. booth aku atau kami 10bucksphotography memang happening. seriously tak tipoo.. bukan iklan ke ape. memang ramai pengunjung. mungkin kerna kami terdiri daripada ahli2 hensem dan easy going menyebabkan booth kami tinggi hits nya. owh, dengan bangga diri. bukan berbangga. cuma mau kongsi suasana dengan kowang lah yang membacha belog nieh. 2hari berkg di UMK memang terbaek, 1day member aku cover, 2day aku baru dapat join. walaupon fenomena cuaca panas tak hengat membakar kulit aku dan rakan2, tapi full support drpd pengunjung tu buat keadaan damai aje. *peluh dan bau badan yang sangat wangi toksah cerita la beb!.. hahaha tapi disebalik kemeriahan suasana tu, ada rupanya yang tidak puas hati. mungkin sebab kitaorang conquer exhibition tu kot. rasenye tak! cuma booth aku ade wat satu tawaran shoot group RM10 ajerr.. so banyak la group datang shoot especially bebudak UMK n UiTM (yg datang melawat).. habis satu UMK aku pegi shoot lokasi nye. ramai la penonton. mungkin dr situ ade sedikit rasa tertekan dikalangan staff UMK or staff fotography nya.

so nak dijadikan ceriter nye la. kelmarin aku check blog 10bucksphoto. maka ade la satu manusia yang lempar batu sembunyi konek or tangan or wutsoever la kan. menuduh team aku uninvited di Majlis Tarian Menora pada malam 2..3 hari lepas. walhal team aku di ajak secara lisan oleh lecturer UMK yang menganjurkan Majlis tu. dan lecturer itu memberi kebenaran kepada kami untuk sajer suka suka shoot majlis tu untuk simpanan or portfolio kami ajer. *bukan nak buat jual pon.. so sebagai memenuhi undangan, ape salahnya pegi.. bila pegi, team aku dengan equipment bagai nak rak sekali lensa besar2 shoot lah. ade pulak pakgard datang tegur bgtau kita orang takleh shoot sebab majlis rasmi, photographer yang di benarkan aje buleh shoot. so kita orang bgtau la yang kitaorang mendapat kebenaran drpd lecturer kat situ. then ok!.. si pemberi komen yang penakut ni pulak berkata dengan angkuhnya team kita orang tak di invite pon dan kita owang shoot tanpa meminta izin drpd mereka. wtf!! who they are? student? deym.. ok! fine, teguran begitu dalam blog tak menjadi masalah kepada aku. tapi sila tegur dengan cara professional kalo dah student UMK or staff UMK la katekan!!!! tapi tegur macam budak takde konek! penakut! dan lagi satu, teguran tu kalo betul, fine! ini tak betul pon.. lagi mau cakap macam haram.. adab bro adab!! tak salah tegur, biar kena cara dan bahasa....haih *panas2.. so team kita orang dengan bantuan kenalan di UMK akan jejak budak ni. well kalo jumpe, kita orang akan face to face ape masalah yang dia tak puas hati.. ok? tunggu n perhati ajelah. wee..

so itu ajelah luahan rasa secukup rasa.. tapi disebalik ke'panas'an melanda. gulahati mampu membuatkan aku tersenyum. ohh.. whoahaha..
*cik gulahati kalau lah terbacha blog sy ini, sila jgn perasan ya! whoahahha..

layankann!!

Tiada ulasan:

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com