Sabtu, 3 April 2010

leaving.. on the jetplane..







whoah! salam untuk semua..
pasal title kat atas tu takde ape, oleh kerana aku sudah lama tidak update blog aku ni.. yang aku rasa takde orang dah kot tengok, tapi takpelah, aku update jugak sebab nanti aku tua, mebi aku buleh baca balik ape yang aku duk mengarut selama masa aku muda! yeh! hahha..

pasal title tu, esok pada jal 12.20pm waktu malaysia aku akan berangkat ke Kuala Lumpur aje, pegi tengok F1 maa.. memandangkan aku malas nak drive.. camtu la gamaknya. akan disambut oleh rakan gila2 aku iaitu samfesto, one of the photographer in kelantan yang pegi melayan karenah rakan2 di KL 2..3 hari lepas.. so InsyaALLAH dia akan jemput aku di LCCT, then kitaorang direct terus pegi tengok qualifying race at yang InsyaALLAH akan start at 4pm - 5pm. harap tak hujan la ye.. hee.. mebi aku luangkan masa ke KL untuk tengok race aje, kemungkinan selepas race pada keesokan hari 4/4 ahad tu aku terus chalow balik kg halaman dengan sorang lagi rakan aku. ntah lah, tengok keadaan macham mana.. kalo aku diperlukan di sini..mungkin aku balik dengan samfesto pada hari selasa pagi. yeah.. tengok lah gimana ya..

well, bulan 4 ni takde lah sangat job wedding kat kelantan ni, aku agak hairan, memang rare gila orang kawen bulan 4. sebabnye? aku tak pasti lah.. universiti tengah final exam kot? wakakka.. ntah la. sesungguhnya memang takde job, peluang yang ada aku guna untuk siapkan custom album yang berlambak nie *eceh berlambak kee. 3 aje kot.. tapi ye lah kan.. seketul amik masa seminggu nak buat,.. cuba kira 3 ketul? kahahha.. InsyaALLAH aku siapkan secepat mungkin n aku berharap tiada halangan. sambil2 aku memenuhi kerja postediting kat umah, aku buat jugak sesi photoshoot kepada sesiapa yang berminat base on win win situation lah. tadi baru settle satu, tapi ni simple ajer photoshoot, sambil2 menemani rakan aku menguji lari dslr barunya. yeah.. so aku shoot la gadis bernama fatin fatini (aku baru kenal smalam, 1st tengok dalam fesbuk rakan aku, aku dah bajet budak ni memang sweet n simple) yang datang dengan kawan dia merangkap kawan aku jugak. hahaha.. so saje nak tengok bakat fatin ni atau aku panggil dia ninie. so far.. walau 200shot aje dilepaskan.. hampir keseluruhan gambar photogenic.. haih! so aku nampak potensi budak manis ni.. InsyaALLAH aku akan cuba asah bakat dia.. buat masa ni dia masih belajar kat dungun, takpelah, belajar itu penting, sesi lain akan dibuat bila dia bercuti! next session! Urban portraiture kuala lumpur. yeah! harap aku dapat ketengahkan budak ini! itu ajelah.. wee..

ok itu ajelah. till we meet again! :))

5 ulasan:

yana berkata...

azrie, sy maseh ade utk membace blog kamu tu..dont worry..

btw, sila la jwb tag sy..tgk kt my blog k ;)

azri othman berkata...

tq so much kerna masih sudi membaca! wah.. ade tag? oorait! :))

Kelinci Orange berkata...

fotonya bagus ^^ mau donk difoto kayak gitu juga hayhayhay^^

azri othman berkata...

wee.. terima kasih!
bisa! nanti gue pegi tempat kamu donk! kita bikin fotonya sebegini! ahaks :))

Tanpa Nama berkata...

nti asah bakat si tecik marya pula! XD

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com