Sabtu, 28 Ogos 2010

budak-budak

entry kali ni saje aku nak test template baru blog aku nie..
so aku masukkan lah gambar bebudak kecik yang aku shoot..
yang laki tu anak saudara aku.. umur 4bln dah.. yang pompuan tu anak spupu aku.. aku rase dah nak stahun dah umor dier.. so aku upload ajelah untuk tatapan rerakan..

punyalah susah nak shoot gambar diorang ni.. snap2 sampai lebam.. 2..3 ratus keping.last last dapat 1keping aje yang menjadik.. *yg aku berkenan laa.. orang lain berkenan yang lain cerita lain..hahaha.. so sesi untuk shoot bebudak ni memakan masa lama.. kene main2 ngan dia dulu.. kene lak dia wat lawak tido.. makanya pecah kepala la nk tunggu moment dia.. kene tunggu dia bangun tido luh kan? haa.. mencabar amik gambar bebudak kecik niee.. so aku tengah asah skill aku.. sib la ade ramai anak spupu.. boleh try n error! layankan. :))









azri othman
azrieothman@gmail.com
014.5297.555

6 ulasan:

yana berkata...

comels!!both of kids...cepat jek dh besar ank sedare u kan?hee..btw, u tuka phone no ker?

azri othman berkata...

helu! tq for the compliment!
haa.. anak saudara tu kecik je sebenarnyee.. close up portrait yang menampakkan dia besar..hahha..
wee..

eh still using my old number.. 7788.. yang baru ni for my business.. wee :P

Tanpa Nama berkata...

well done mr azrie. i salute u. keep on doing wats in ur heart n soul...neoren67

azri othman berkata...

timo kasih abe sin! heheh - hondabiru85

Rara berkata...

heypp...comel sangat the babies!!! good works lah.

azri othman berkata...

tq cik gajah! wee..

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com