Isnin, 23 Ogos 2010

catatan dinihari..

Salam..
sudah lame aku tak update blog aku,, bukan kerna aku malas, kerna aku takde bahan untuk diblogkan.. ye lah kan.. kerja ku skrg photographer sepenuh masa.. so bile ade job akan ade lah cerita.. bulan puasa mmg takde lah.. sape pulak nak kawen bulan pose kan? hehhe.. makanya untuk mengelakkan blog aku bersawang.. makanya aku taip la sket.. status aku skrg ok ok aje.takde ape ape.. hidup tenang tiada tekanan.. Alhamdulillah.. bulan ni aku menyetting kereta aku ajelah.. bukan nak racing dow.. refurbish balik sebab kete tu lame dah tak guna.. so aku nak guna kembali dan menyayanginya kembali.. whoah.. :))

aritu sblom puasa aku ade portrait session dengan kawan aku.. finie.. dia sgt sempoi orangnye.. so sesi ni just try n error shoot, coz nak dapatkan konsep sesuai untuk finie ni.. akan ada nanti satu lagi session dengan dia ini. mungkin lebih proper lah.. urban shoot kot.. tengok camne! kalu dah settle.. aku kasik pertontonkan untuk korang tatap n komen! wokeh!? ini dia.. layankan..

















2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

the beauty of human plus skills of u..kongretz! neoren67

azri othman berkata...

tq neooren!

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com