Khamis, 28 Oktober 2010

aku nk menaip

Salam..

hari ni kisah hidupku seorang pengembala kambing biri2 cam biase lah.. kerja melepak.. hari ni ntah kenapa aku bangun sangat lewat.. zohor baru bagun! aihh. melompat aku bangun *eceh..dah macam atlet.. bangun terus masuk studio rakaman.. mandi manda.. pakai baju n sluar.. say hai to my mom.. mak aku tanya "mimpi apo nih tetibo siap2, nok tubek gi mano".. dengan terpinga2 aku jawab nak bli tiket flight ayahanda yang aku sudah kelewatan memandangkan kaunter tiket MAS tutup kul 5.. kaunter tiket pon ikut ofis hour ek!? aiyoo.. pastu aku dengan rilek nye drive kete.. pegi ke airport di pengkalan chepa. punya laju bawak kete.. sampai sane pegi kaunter tanya tiket.. for this wiken lah.. tanya punya tanya return fligt tiket MAS RM600.. toww!! gilaa.. call bapak aku suh try tanya airasia.. kuar rega RM305.. jalan terus! bapak mahal MAS.. aku dapat tau drpd kaunternya..tiket yang lowfair tu dah kene borong dek vvip untuk ke galas.. haiyooo..gitu lak dah.. aihh.. takpe lah.. janji ayahanda aku buleh pulang dengan rancaknya.. hee

aktiviti aku slepas tu lepak minum sirap di kedai kat kota bharu.. ngan rerakan seperti biasa.. sembang-sembang kosong.. ahaks.. after that mak aku call suh bli nasik untuk dinner.. aku pegi la nasi kukus suriani kasik bungkus dua untuk aku dan bonda.. pulang ke rumah layan semua.. siapkan custom album client.. yeah! esok nak send untuk printing! wee.. total ngan aku skrg ade 4 buah storybook.. so on hold tunggu gambar daripada client ada lagi 2..

ni aku nak luah rasa sket.. memandangkan buat storybook ni aku akan tanya client sama ada diaorang nak pilih sendiri ke gambar untuk dimasukkan ke dalam storybook tu atau aku akan pilih.. aku de bgtau bila aku pilih.. masa untuk buat custom tu lebih kurang sbulan.. tapi if customer pilih.. dia akan jadi lambat la.. jadi kepada clientku.. haraplah faham.. custom album melibatkan banyak proses.. daripada selecting, touching, cropping, layout, printing, delivery etc.. so harap bersabar! hee..

makanya.. itu ajelah! esok lusa pulak aku mengarut!

p/s. rumput luar rumah dah panjang teruk.. aku tengah cari mood nak potong nieh! help me help me!

Tiada ulasan:

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com