Ahad, 24 Oktober 2010

bila habis tengok bola..

So bagi memenuhi permintaan kawan baru cik gajah atau cik rara.. aku mulakan menaip lah untuk sekian kali setelah lama ku biarkan blog ini bersawang dan ber-ntah ape ape lagi lah yang ngko orang suka sebut.. hahha..

aku taip blog ni lepas aku pulang daripada menyaksikan perlawanan separuh akhir kedua bola sepak antara team red warrior (kelantan) vs. team hijau kuning (kedah).. biaselah..banyak yang menarik bila masuk stadium tengok bola nie.. Alhamdulillah dapat seat kat astaka.. tapi yang sedih dapat seat yang kat bawah.. pagar tepi padang tu membuatkan aku terasa macam duk dalam lokap. (eh aku tak penah masuk lokap ok.. harap tidak akan sampai aku mati).. hee..

aku datang seawal 730pm lah kat stadium tu.. aku ingatkan lah tak ramai lagi sebab bola start 840pm kan.. tapi masyarakt! dah penuh!!! nasib baik seat astaka.. kalo seat biasa! duduk atas longkang lah jawabnye! demit!.. tapi papepon aku suka dengan semangat penyokong bola sepak negeri kelantan. aku harap pihak berwajib dapat buat stadium baru yang boleh menampung lebih lagi penonton dengan selesa.. skrg ni aku dapat sangat tak selesa lah, kesian kat penyokong bayar mahal2.. ahaks..

makanya berlaku lah tragedi tak best time duk syiok asakan TRW ke gawang kedah.. dan dan ade mamat bertuah anak sape pegi baling nasi bungkus ayam goreng suriyani kebawah.. makanya tempat duduk aku n kengkawan aku dan penonton2 lain dihujani nasik ayam gulai lah! perghhh habis baju. tapi bukan baju aku.. baju member aku.. dah berbau nasi berlauk dah member tu.. angin aje.. baling mercun n air tu normal lah.. ni baling nasik berlauk! haram jadah! hahha kan dan mencarut! kepada penyokong2 kelantan. i mean.. segelintir penyokong yang nakal ni.. berpada-pada lah.. jgn sampai ade orang naik suapkan nasik tangan sudah! kan? lain pulak cerita (dengan muka serious nih).. hoho..

makanya itu ajelah! ok tak cik rara? hahaha :P

take care yaw!! peace!

p/s. aih.. mungkin ke bukit jalil atau shah alam wiken nieh? waa.. kita tengok apa kata ramai! yeah.. gomo klate gomo!

5 ulasan:

Rara berkata...

omaigod encik azrie!!

hehe terharu lah. Thanks (mata bersinar berkaca2)..hehe..

I rs if i pegi tgk bola i pengsan di tgh jalan. haha. Hv no idea why, tp cpt pening if kt tmpat org rmai. Tapi kt shopping mall xpe. Ouh miracle x tu?? hahaha.

azri othman berkata...

hehhe.. tq!.. aih.. memang miracle lah! kene try skali tengok bola! best woo..

Rara berkata...

nanti nak prektis tangkap nasi bungkus gaya ala2 goal keeper. nanti orang baling2 nasi bungkus i tangkap boleh makan free. (makan tu penting).

azri othman berkata...

hahhha. asal makan aje minat.. kalu mase tengok bola.. u boleh tangkap aje ape yang u nak.. nasik.. air sirap.. ketupat (bedil)..hahaha :)

Rara berkata...

bestnye!!! macam hujan makanan. Ok tetibe lapar. Gila gajah.

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com