Jumaat, 13 November 2009

lalalla..



haha.. jgn terpedaya dengan title di atas.. bukan bermaksud suka hati.. atau sebagainye.. sesaje.. sebab aku kesian gila blog aku yg semakin lama semakin dipinggirkan.. jadinya.. aku post la ape ape sahaje bila aku rasa perlu.. bagi memastikan account blog aku aktif.. hekhekhe..

sekarang minda tenang.. takde pk ape ape pon.. just pk nak cari duit! nak maintain income.. itu aje.. bukan nak kejar or mahukan sesuatu.. saje untuk masa depan.. skrg yg utama ialah equipment camera.. mebi upgrade body camera, yang lebih jitu.. shutter speed yang laju dan sensor yang baru.. D300s? or D90? tengok kepada poket.. itu bukan juga keutamaan, if ada.. maka ada lah.. menambah koleksi prime lens 24mm, 85mm lagi.. lepas tu 70-200mm (ini tak tahu bila lah).. harganya downpayment 10% vios kotttt.. cis.. hmm takpe lah.. itu bila ade lebihan rezeki lah..

buat masa ni tumpuan kepada bisnes di jerteh, aku kene uruskan kewangan kedai tu.. sebab dah tonggang langgang dah account, stock bertabur.. asik suntik2.. yg untung tak pasti dengan yang rugi.. so kene pantau.. for sure 2hari skali aku kene ushar! hmm.. InsyaALLAH aku cuba memberi nafas baru kat kedai tu.. doakanlah ye.. tq..

ok.. itu ajelah..seminggu lagi agak2 dah nak berhabuk blog aku ni aku update lak! wee :P

*gambar hiasan atas adalah dr latest job aku lah.. hihi saje nak memeriahkan majlis blog nie.. ahaks

Tiada ulasan:

Contact

Azri Othman
014.5297.555
azrieothman@gmail.com